Bernardusschool

Alberdingk Thijm Scholen heeft een eigen, splinternieuwe schoolbus. De bus is voorzien van o.a. ons #daargaathetom uitroepteken en opvallende rode lijn. Zo valt hij extra goed op in het straatbeeld en op de weg! In de bus is plaats voor 47 leerlingen en naast de bestuurdersstoel is er rechts voorin ook een plek voor een begeleider. Alle scholen die zijn aangesloten bij Alberdingk Thijm Scholen kunnen de bus gebruiken voor korte ritten naar uitstapjes in het Gooi en omgeving. Zoals naar bijvoorbeeld een muziekvoorstelling van het Muziekcentrum van de Omroep (MCO), het Scheepvaartmuseum of Rijksmuseum in Amsterdam, ons eigen Buitenhuis in 's-Graveland of naar het Techspace in Hilversum (klik voor meer informatie). Buschauffeur Co rijdt onze leerlingen graag rond!